воскресенье, 26 марта 2017 г.

Հայ-վրացական կամուրջներ – Թբիլիսիից

Անի Օգանեսյան

Թբիլիսիի 37-րդ դպրոց, 11 դասարան,

Ես Անին եմ, ապրում եմ Թբիլիսիում, սովորում եմ Թբիլիսիի 37-րդ դպրոցում:  «Հայ-վրացական հանրակրթական կամուրջներ»  նախագծի շրջանակում եղել եմ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Այդ այցելությունը մինչև հիմա մնացել է իմ հիշողության մեջ:  Այդ մի քանի օրը, որը անցկացրեցինք կրթահամալիրում, լցված էր ջերմությամբ և բարեկամությամբ: Հայ-վրացական բարեկամության  մասին կարելի է խոսել շատ երկարԱյս երկու ժողովուրդը ունի միահյուսված պատմություն : Դարերի ընթացքում միասին մեչք -մեչքի տված պայքարել են Օսմանական իմպերիայի և Պարսիկների դեմ և պաշպանել են միմյանց հողերը: Վրաստանում այսօր ապրում են մոտ 250 000 հայ, որոնք տարիների ընթացքում ներդնում են իրենց ուժերը ,  միտքը և ջանքերը , որպեսզի Վրաստանը բարգավաճի: Վրաստանն էլ իր հերթին նույնպես ջանքերն է ներդրել Հայաստանի հետ լավ հարաբերություններ ունենալու համարՀայաստանի և Վրաստանի պատմությունը շատ կապված է իրար հետ : Վրաստանի հողի վրա են ծնվել և ստեղծագործել շատ հայ հանճարներ՝ Սայաթ-Նովան, Սունդուկյանը, Մանթաշովը , Մելիքովը , Փարաջանովը նկարիչներ ,պոետներ ,երաժիշտներ,  որոնք իրենց մեծ դերն են խաղացել Թբիլիսիի կառուցման և տնտեսության  զարգացման մեջՀայաստանը և Վրաստանը  շատ կարևոր գործընկերներ ենիրար համար  :
Մենք՝ երիտասարդներս պետք է ամեն ինչ անենք, որպեսզի ավելի ամրապնդվի և զարգանա հայ – վրացական բարեկամությունը: Պետք է ունենանք շատ հայ և վրաց ընկերներ, քանի որ Հայաստանի և Վրաստանի բարեկամության հիմքը հանդիսանում է  հայ և վրաց երիտասարդների բարեկամությունը:

  


Комментариев нет:

Отправить комментарий